Most ez halál komoly??

Sziasztok. 
Tisztában vagyok vele, hogy sosem szoktam nyavalyogni... és én vagyok az utolsó ember, akitől ezt bárki elvárná... De szép szóval élve: tele van a nem létező hócipőm!!!

1.Szünetet tartottam a fejléc rendelésben, jó ezen túl jutottunk. Jöttek a kis ezer rendelések... Megcsinálom, a fejlécet... Az illető hölgyeményeKnek tetszett a munkám, csodálatos már - már isteni volt ( ami valljuk be, enyhén szólva is talpnyalás vagy hasonló ) aztán mikor másnap csak úgy kíváncsiságból megnyitom a blogot.... TÖRÖLVE lett, milyen érdekes. Nem, de bár? 

2.Aztán a másik kis kedvencem: Kér egy fejlécet... Egy olyan személy szereplésével, akiről a legjobb képen is csak háromnegyedig látszik... Megcsinálom, nem tetszik neki a színvilág... Elkészítem, még másik 8 variációban ( őszintén szólva, a szivárvány színei szürkének számítottak volna ) Elküldöm. Jó, minden happy, mert végre tetszik... Erre ma megnyitom azt a rohadt blogot és az egyik legjobb barátnőm fejléce néz vissza rám. Na, ne szórakozzunk már! Könyörgöm, legalább tiltott volna le a blogról vagy esetleg, mondja meg, hogy nem az általam készített fejlécet rakja ki...

3. Szintén imádott alanyom: Elkészítem mind két blogjára a fejléceket ( mert, hogy több változatban )... Várok jó pár napot, se válasz se semmi... Erre megnézem a blogot és már kint is van két fejléc. Ilyenkor eszembe jut, hogy mi a f*szomért ( már bocs a szóért ) nem lehet, annyit elküldeni abban a nyamvad e-mailban, hogy hülye gyerek ne várjál, mert nem teszem ki... Vagy esetleg szépen megkérni, hogy készítsek másikat...? 

4. Na, és itt a kedvencem. Elkészítem a fejlécet, Soron kívül, mert, hogy hirtelen akar belevágni a hiper-szuper 1D-s blogjába... Jó, itt nem volt gond, mert időm volt és a többi rendelőtől vártam a válasz leveleket ezért megcsináltam. Megvolt a szereplő, színvilág minden tökéletesen erre belekötött, abba, hogy Niall Horan-ról egy 2012-es képet tettem rá és, hogy valamivel mostanibbat akart... Jó, kicseréltem egy kb egy héttel ezelőtti-re ( mást nem változtattam a fejlécen ) és mikor elküldöm, kiderül, hogy nem tetszik a színvilág...

Na, szóval most kicsit ( na, jó nagyon elegem lett )
Nem hiszem, hogy bármelyikünk azért lenne itt, hogy kinyalja mások nemesebbik felét... Hát, hogyne.. De ezt természetesen néhány kedves olvasó nem veszi figyelembe. Néha, tényleg azt hiszem, hogy én vagyok a bunkó, mert a kritikáimban egyáltalán nem vagyok kíméletes.... De ilyenkor, mikor a tizedik ember csesszi fel az agyamat... Hogy a nagyanyámban legyek rendes, nyugodt, cukorbogyó? Biztos, nem fogok senkit körbe táncolni azért, mert óhajtott átcseszni... Azt hiszem elég is volt ennyi, mert a végén azokat is elijesztem, akik rendesnek hittek..

Ennek a bejegyzésnek, annyi lenne a lényege, hogy csak olyan rendeljen tőlem, aki ki is teszi... és nem törli a blogját 20 perc után...!!!! 

UI: aki, szeretne kérdezzen Ask.fm
Bea Styles.

5 megjegyzés:

  1. Teljesen megértelek,hisz te teszel szívességet. Én is rendeltem fejlécet és egy kértem egy kicsi vàltoztatást. A fejléc és design biztosan kint lesz a blog végéig. :) De ha gond a változtatás,szólj és jó lesz az eddigi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Figyelj, nekem nem azokkal van bajom, akik normálisan leírják, hogy mi a gond..., mert örülök, hogy valaki meri mondani, min változtassak... Azokat nem bírom, akik benyalnak az embernek utána meg csá'

      Törlés
  2. Szerintem azért mert kegyetlen vagy (pl. a kritikákban) feleselges rosszul érezned magad. Mert, hogy a jó út felé ez visz előrébb, és ha senki nem mondja meg nekik/nekünk, hogy "Drágaságom ez a blog...cs*szett rossz.", akkor ki? Egyébként meg, szerintem küldhetsz nekik egy üzenetet, ( akik ilyen édescukimuki módon törölték a blogot a rendelés után) hogy magyarázzák meg az eltávolítás okát.

    VálaszTörlés
  3. Szia. Teljesen egyet értek veled. Én például ezért is hagytam abba a fejléc készítéseket... elegem lett. Na jó nem voltam a legprofibb, de akkor is. Olyan ne rendeljen aki 5 perc múlva meggondolja magát, letörli a blogot mert még sem akar írni... A fejléc készítője megszenvedett azzal a nyavalyás fejléccel, tiszteljük már meg a másikat annyival, hogy gondolkodunk mielőtt cselekszünk.
    xx

    VálaszTörlés
  4. Szia.
    Annyira egyetértek veled. Én is utálom ezt, egy ideje nem is akarok fejléceket készíteni, mert nem rakja ki, és a kedvencem az volt, hogy kirakta, nevezett egy blogversenyre a legszebb fejléc kategóriában, de sajátjaként tüntette fel. Minden amit leírtál, teljes mértékben igaz. Menjenek a p'csába, hogy szépen fejezzem ki magam...
    xx

    VálaszTörlés