#Karakterek kérésre

Sziasztok!Hozzászólásban kértek tőlünk barna hajú fiú és lány karaktereket, most ennek a kérésnek próbáltam eleget tenni. Remélem jók lesznek, és sikerül megtalálni a tökéletes szereplőt.


Fiúk:

Jordan Nichols

Colin Dennard

Dylan Minnette

Garrett Backstrom

Sergio Carvajal
Joey Pollari

Billy Unger

Harrison Gilbertson


Jordan Nichols

Patrick Schwarzenegger
Declan Galbraith

Aiden Grimshaw

Micky Parsons


Dylan Everett

Jack Griffo

Oscar Zia

Jake Bugg

Tom Daley




Lányok:

Christina Parie

Courtney Eaton

Jadin Gould

Lulu Antariksa

Madison Davenport

Madison McLaughlin

Marina Dalmas

Matreya Fedor

Oriana Sabatini

Tayane Leão Melo

xoxo, 
Hallie Sanford

3 megjegyzés:

  1. Kedves Hallie!

    Bár nem én kértem a karaktereket, számomra is nagyon hasznos volt a bejegyzés, hiszen legújabb, még csak most kialakuló történetemhez ideális szereplőkre leltem. Hálásan köszönöm, mert rengeteg inspirációt adtál!

    Faith

    VálaszTörlés
  2. Kedves Hallie! Nagyon szépen köszönöm a karaktereket. Szinte az összeset fel tudom használni az új blogomba. Hálás köszönet! Xx.Zselyke

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy fel tudtátok őket használni, és hogy segíteni tudtam nektek ezzel a bejegyzésemmel.

    VálaszTörlés