Rendelés AKTÍV - Elvihető fejlécek

Sziasztok. 
Nos, végre eljutottam oda, hogy normális lett a gépem... vagyis én inkább úgy mondanám, hogy meguntam a Ps hülyeségeit, és szerkesztő program után néztem... 
Találtam is egy jót, amivel tűrhető fejléceket készítek....

És ez azt jelenti, hogy újra lehet tőlem fejlécet rendelni:)
Továbbá szeretném közölni veletek, hogy mostantól design átalakítást nem vállalok, mert eddig is meggyűltek vele a problémák és nem akarom magam ezen idegelni. 

Rendezett képek, trailer, kritika és fejléc... - ezeket vállalom, meg persze néha napján egy - egy különleges bejegyzés. :)

ELVIHETŐ FEJLÉCEK 
( nem tudtam milyenre lehet szükség, ezért a legnépszerűbb karakterekkel készítettem el... ) 
[ szín, és felirat változtathat: e-mailben érdeklődni ] 



Bea Styles. xx

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok a 3.-at elvihetném? a cím: Volt egyszer egy tündérmese
    E-mail cím: blogger0024@gmail.com
    előre is nagyon köszii :)

    VálaszTörlés