Kritika



Történet:
Az alapsztori miszerint a Little Mix hogy alakult már láttam blogokon, szóval ez nem annyira egyedi. Vannak néhol helyesírási hibáid (pl.: x faktor amit ha magyart akarod írni X-Faktornak, ha angolt/amerikait X Factornak kellene írni), a gondolatjelek után pedig szerintem tegyél szóközt (ez csak a mondat elejére vonatkozik, pl.: -Csak menj fel... helyette: - Csak menj fel...). Másrészt nincs túl sok leírás, néhol csak gondolatjelek sorozatát látom egymás után.

Kinézet: 
Jó a kinézeted, viszont én a fejlécen lévő betűket árnyékoltam volna vagy kontúrt vagy külső ragyogást tettem volna rájuk, hogy ki legyen emelve! Az oldalak nevének betűtípusán kellene változtatni valamilyen különlegesebbre, és le kicsinyíteni. A jobb oldali sávot kicsit leszűkíteném.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése