Kritika - The Three Elements


KINÉZET

Fejléc: Nekem egyáltalán nem tetszik. A képek csak úgy oda vannak dobálva a háttérbe, míg a szereplők kivágása borzalmas és a cím is alig olvasható egyes részeken. Javaslom, hogy rendelj/készíts egy másikat. 

Sablon és háttér: A sablonnál be kellett volna állítani, hogy a fejléc körül keskenyebb legyen a keret... Aztán a háttér szerintem sokkal jobban mutatna úgy, hogy nem mozog együtt az egész bloggal. 

Lapok és modulsáv: Igazából nem értem, hogy a cseréket miért raktad külön lapra..., de végül is elfér. A moduloknál a szöveget sorkizártra kellene állítani, illetve kellene valami, amivel kicsit egyedibbé tehetnéd a kinézetet. Javaslom, a jő minőségű képeket/gifeket ( tumblr ) illetve az idézeteket. 

Színek, méretek és effektek: Nos, a lilás szín szerintem már kicsit túlzás, de ettől eltekintve a színekkel nem nagyon van baj. Igazából mivel képek nem nagyon vannak a méretekbe nem tudok belekötni, effektek pedig egyáltalán nincsenek - ugornék is a történetre. 

TÖRTÉNET

Trailer: Nos, nekem nem nagyon jött...be, mert a képek színe és mérete nagyon eltérő volt... A zene az tetszett, szerintem passzolt a videóhoz. 

Alap: Átlagos. Ennél többet nem nagyon tudok mondani, mert még nem sok rész ( nincs is fent rész ) mondani. Már a szereplő választás se nagyon nyűgözött le, de hogy összeszabadítottad Georgo-t és Harry-t.... nekem kicsit már túlzásnak tűnt. 

Fogalmazás: Igazából itt sem sok mindent tudok elmondani, mert a prológusból nem igazán derült ki. Lehet, hogy tíz perc alatt dobtad össze, de az is lehet napokig csiszolgattad.... 

Helyesírás és ismétlés: Egyikkel sincs különösebb gond, inkább az apróbb figyelmetlenségekkel van. Ezekre a későbbiekben próbálj meg jobban figyelni. 

UI: Javaslom, hogy kérj egy újabb kritikák miután feltettél pár részt, hogy többet tudjak mondani. 

Bea Styles

1 megjegyzés:

  1. Kedves Bea Styles!:)
    Köszönöm szépen a kritikát igyekszem, minden tanácsot megfogadni és ha elindul a blog egy újabb kritikát fogok kérni!:)
    Rose King

    VálaszTörlés