Újra itt...


Sziasztok!

Újra itt is vagyok, én L.T.P.~ azonban immáron nem egyedül. Felvettem magam mellé 6 fantasztikus lányt, akik mostantól a kedves szerkesztőtársaim lesznek. Szinte biztos vagyok benne, hogy remekül fogunk együtt dolgozni, mert a csajok csodálatosak egytől egyig!
Nos, akkor most szeretném bemutatni az új szerkesztőket:

Bea Styles: 
Sziasztok. Bea Styles vagyok és szintén újonc lennék. Általában kritikákkal és különböző könyv illetve film ajánlókkal fogok nektek jelentkezni, de szerkesztési képességeimet is fejlesztem. Imádom olvasni, általában saját választású könyveket [ a kötelezőket utálom ] és szeretek róluk véleményt alkotni. Ami azt illeti eléggé hangos, személyiség vagyok... de nekem is kell idő, hogy feloldódjak... Fontos, hogy tudjátok rólam kissé hangulat függő vagyok.. minden cselekedetemet a hangulatom határoz meg...[ de nem kell kétségbe esni, többségben vidám személyiség vagyok ]

Bodza.* : 
Halihó Mindenki!:) Én Bodza vagyok a szerkesztőség egyik új tagja, aki imádja a körömlakkokat, állatokat, zenéket, a One Directiont, Demi Lovatot, a családomat, barátnőimet, a csokit és természetesen imád szerkeszteni, habár mikor hogy sikerülnek ,,alkotásai". Az emberek többsége szépnek tartja a munkáimat, de én persze nagyon önkritikus vagyok és a legkisebb hiba is kiszúrja a szemem. És persze remélem nektek tetszeni fognak a fejléceim, és sokat tudok majd segíteni az ifjú szerkesztőknek!

Patricia Freelove:
Hi minden kedves idegen!
Patricia Freelove vagyok, a blog új szerkesztője. Örülök, hogy Lizivel, illetve a többi új taggal dolgozhatok. Mondanék pár sort magamról: igaz, nem régóta vagyok a Blogspot csodálatos világában, de már van egy pár tapasztalatom írás terén. Főként kritikákat, ajánlókat, interjúkat, cikkeket, novellákat várhattok tőlem, ha rendeltek rendezett képeket és png -ket. A fejlécek terén még nem vagyok olyannyira járatos, hogy rendeljetek is tőlem, igyekszem minél jobban belejönni. Hatalmas One Direction fan vagyok, imádom Miley és Demi számait, és oda meg vissza vagyok a Disney sorozatokért. Ha csak tehetem, szabadidőmben rengeteget sportolok, el sem tudnám nélküle képzelni az életem! Röviden ennyit rólam!:)

Amelia De Felice:
Sziasztok. Amelia De Felice a becses nevem, de nektek csak Amy vagy Feli. Én lennék az egyik újonc a hat szerencsés lány közül. Írok nektek néhány dolgot magamról. Imádok szerkeszteni, egyszerűen megveszek érte. Nem igazán vagyok a szavak embere, de igyekszem fejleszteni magam minden téren. Szeretek újat tanulni, megmutatni mindenkinek a munkáim. Sok mindent fogok neketek hozni P.: Fejlécek(?), Rendezett képek, Giffek, png-k, interjúk, cikkek és persze trailerek és lyrics videók. A fejlécszerkesztést mégy tanulom de már egészen jól megy Remélem hasznos tagja leszek ennek a blognak, na meg persze tudok nektek segíteni bármiben.

Zsuu L. Storayne:
Sziasztok! Zsuu L. Storayne vagyok, de a hosszú név helyett simán csak "Zsuu"-nak nevezettek. Újonc lennék, amit hálásan köszönök Lizinek! Húha magamról pár sort.. elsőnek is, pár helyről már ismerhettek engem és természetesen itt is fogok vállalni kritika írást, aminél nem fogom vissza magam. Röviden, bunkó vagyok, szívtelen meg minden rossz, amiket akkor szoktak rám mondani. Hmm.. Mit mondjak még? Kritikákkal, HTML kódokkal, trailerrel, fejléccel, PNG képekkel és zeneajánlókkal fogok jelentkezni nektek, de ún. "Fan Made Video"-t is készítek, amiket mindig meg fogok veletek osztani. Nyitott személyiség vagyok, szóval nyugodtan vegyétek fel velem a kapcsolatot és ha bármi probléma van az email címemen napi 80%-ban elértek. Mit mondjak még? Imádom a zenét, az inspirál. One Direction, Lana Del Rey, Ellie Goulding hatalmas kedvenceim! 

Crystal:
Buuu! :3 Nem régiben töltöttem be a 17-et, és már 14 éves korom óta blogolok. Több helyről is ismerhetnek, kawaiiblogdesign, nyominaplója, kristálypalota... na meg az egoistagumikacsa, de az ugye bár tumblr. A szerkesztéssel a nyáron kezdtem részletesebben foglalkozni, és inkább a design kódokat részesítem előnyben. Ami azt illeti, abban úgy hiszem elég nagy tudásom van, már persze kihez képest... mindenesetre inkább szeretnék továbbra is megmaradni a design kódoknál. Nem vagyok túlzottan oda a mostani csicsás fejlécekért, tehát nálam 4 személy a maximum amit képes vagyok úgy elrendezni, hogy az még ki is nézzen valahogy, ne is kérjen senki, hogy többet szerkesszek rá... mert nem fogok. Teljes designeket rendelni nem lehet, de azt majd úgyis csinálok... viszont, ha valaki nem tud valamit hozzám bátran fordulhat, ketten összehozzuk Nem nagyon szeretnék a továbbiakban ilyen "gyűjtéseket" csinálni, hisz azt úgyis elviszik... de majd rászánom magam és egy bejegyzésben részletesen leírom google barátunk használati utasítását, mert ugye bár én is onnan szedtem őket. Míg mások valami profi szerkesztőt használnak addig én beérem a netes pixlr-el, a célnak az is megfelel  És a legfontosabb, hogy én csak hétvégi blogger vagyok, szóval hétfőtől-péntekig offline a kisasszony ^^

Remélem, hogy mindenkinek elnyeri tetszését a blogunk!
Az "információ" oldalnál jobb oldalt mindent meg fogtok találni. A blogon új chat létesült, így akik még régebben kértek cserét, azoktól szeretnék bocsánatot kérni, ha ezt látjátok, akkor írjatok újra, és kiteszünk! :) Nos, nem is húzom tovább az időt...
A BLOG HIVATALOSAN IS ÚJRA MEGNYITOTT!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése