Kritika #3 Élve vagy Halva

Halihó. 
Megjöttem az első bejegyzésemmel, ami egy kritika lenne. 

KINÉZET
A fejléc nekem tetszik. Jól lett kigondolva és a megvalósítás is jó.
A háttér passzol a fejléchez, de engem zavar, hogy elég sok helyen megtalálható. Ennek ellenére nem rossz, sőt egészen jó. Annyiba kötnék bele, hogy vegyétek le róla a görgetést.. sokkal jobban nézne ki nélküle.
A modulsáv tartalmilag tetszik, csupán a sorrenddel van gond. Én egy kicsivel feljebb raknám a chatet, de végül is nem olyan fontos.
Amit végképp nem értek az a bejegyzések címének színe illetve a linkeké. Valami bordó szín passzolna a blogkülsejéhez... esetleg a szürke.
Amit sürgősen kérlek, hogy vegyél le az a sárga szín a bevezető résznél. Nem arról van szó, hogy nem ötletes csak nem látszik valami jól.

TÖRTÉNET
Hát így első olvasásra, annyira nem nyerte el a tetszésem. Igaz örülök, hogy nem az a tipikus tucat blog..., de úgy érzem hiányzik belőle valami.
Nekem legjobban a hosszú, összetett és gondolatokkal fűszerezett mondatok hiányoztak. Nos, lehet kicsit nagy az elvárásom, de ha két író van kétszer annyi tehetség is.
Alapjában véve nem rossz, sőt nagyon is jó..., de akkor is szeretnék bele több elmélkedést... Az valahogy mindig jól jön, hiszen megismerhetjük a szereplőt illetve a történetet is.
Helyesírási hibát nem nagyon találtam és ez plusz pont.
Javaslom, hogy írjatok egy kicsivel hosszabb részt... illetve a mondatok hosszúsága is legyen nagyobb.
Első olvasásra ezek azok, melyeket kiemelnék.
További jó blogolást! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése