Kritika #2 Psycho Killer, Qu'est-ce que c'est?

Sziasztok!

Tegnap már nem tudtam jönni, ne haragudjatok, viszont ma még biztosan jelentkezem!

Sok puszi


Alapsztori:

Igen, szinte itt ugyan az a helyzet, mint az előző blogodnál. Egyedi, egyáltalán nem sablonos, és izgalmas. Engem nagyon megfogott, nagyon tetszik!

Helyesírás: 

Nem találtam hibákat.

Fogalmazás:

Itt már sokkal jobb minden, ügyes vagy így tovább!


Fejléc: 

Az előző blogodnál még tetszett a nagy fejléc, viszont itt már borzalmas. Mondtam, hogy nem minden blogon áll jól, amint látod, ezen sem. Ha te készíted fejléceidet én ajánlom a 900x400 -as méretet, ha pedig rendelsz, ott úgy is tudják. (Ajánlom a blogon lévő nagyon tehetséges lányokat, akik egytől- egyig gyönyörű, igényes munkákat készítenek.;)) A fejléc nagyon nem tetszik, első baja a szembetűnő méret, a második a zsúfoltság. Nagyon csúnya. Értem én, hogy ilyenről szól a blog, gyilkolászás, szellemek, stb., de nem kell ezeket mind rárakni. Csúnya, azt ajánlom, hamar cseréld le!

Háttér:

Nincs vele bajom.

Modulok:

Szerintem roppant csúnya, mikor a blog, mindkét szélén vannak a modulok. vagy a jobb oldal, vagy a bal. Dönts! Ráadásul lehet, hogy csak nekem de még oldalra sem tudom vinni, a felirat felét nem látom, és ugyanez a dolog a képekkel. Talán kicsit sok a kép, viszont az idézetek nagyon tetszenek, úgy hogy szerintem maradhatnak. 

Sok sikert a további blogolással!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése