#Trailer 3 + Fejlécek

Sziasztok. Tudom mostanában eltűntem, és ezen nem is magyaráznék sokat. Itt is lenne néhány mostani munkám... Továbbra sem lehet tőlem fejlécet rendelni szóval lécci ezzel nélkülözzetek...

TRAILER




FEJLÉCEK

verseny fejléc 01.
ez is versenyre készült, de végül nem küldtem el
fejléc alap
rendelésre 1. változat
rendelésre 2. változat és ez került ki a blogra.
ezt egy újabb elgondolás alapján készítettem, de nem lett a legjobb
szintén versenyre készült
UI: Kérhetnék pár véleményt?:D


2 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Uh, a fejlécek egyszerűen gyönyörűek!*-* Bár az elsőben nem értem miért került oda a starbuck pohár, mert én is majdnem indultam azon a fejléc versenyen, de gépem bedöglött/feladta a szolgálatot, így lemondtam a jelentkezésemet.:/ Na mindegy, de oda én egy másik képet szerkesztettem volna, vagy jobban elhalványítottam volna azt.:) Az "Over again" fejléceknél az első jobban tetszik, de mind a kettő nagyon tökéletes, nagyon tetszik rajta a színvilág.:) A "Bezárva" fejlécet is imádom, nem találtam azon hibát.. Utolsó fejlécen csak a felirat betű típusát változtattam volna, de így is gyönyörű munka lett. Ügyes fejléc készítő vagy, a trailerek most lusta vagyok megnézni, bocsi, de remélem annak örülsz, hogy a fejlécekről írtam.
    További jó szerkesztést és hajrá a versenyen,
    Rose King

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nem gond a trailer az úgy is csak mutatóba jött a fejlécről érdekeltek a vélemények :D

      Törlés