#Kívánságkosár

Sziasztok. Tudom, hogy rég jelentkeztem és ezt nem is szeretném taglalni... hiszen mindenkinek van magán élete. 

Most azért jöttem, hogy "feltérképezzem" mire lenne szükség. SZOMBAT estig jelezzétek komiban ( a felsoroltak közül ), hogy mire van a legnagyobb szükség és én megpróbálok mindegyikből hozni. 

  • karakterek ( jelezzétek, hogy milyen )
  • textúrák ( kérhettek konkrét színt )
  • hátterek ( szintén lehet szín alapján kérni )
  • elvihető fejléc 
  • fejléc alap 
  • inspiráló képek 
  • gif-ek ( írjátok kiről, miről kérnétek )
  • betűtípusok 
  • idézetek/idézetes képek 
  • könyv/film ajánló
Várom a kéréseket. :)

7 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Én valami misztikus lány és fiú karakternek örülnék a legjobban. ( létezik egyáltalán ilyen?:D)

    Ölel,
    Lucinda

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    Én asztali háttérre és film ajánlóra gondoltam. 1. mivel új háttér kéne a gépemre és 2. mert nem találok jó és új filmeket mostanában!
    Remélem a segítségemre leszel:))
    Előre is köszi:D

    VálaszTörlés
  3. Drága Bea Styles!
    Szeretnék egy-két pasztell rózsaszín hátteret,egy One Direction-ös fejlécet(rózsaszínt),Harrys és Zaynes gifeket. Tudom,hogy kicsit sok csak eléggé kifogytam. Ha nem tudod mindegyiket,sebaj azért köszönöm <3 puszi: Harrys Cupcake :)

    VálaszTörlés
  4. Szia/Sziasztok! Nekem kevésbé ismert fiú és 30-40 éves körüli férfi és női karakterekre lenne szükségem! Előre is köszi! xx

    VálaszTörlés
  5. Hali! Nekem kevésbé ismert fiú és lány karakterek és/vagy hátterek kellenének. :)
    Előre is köszi :)
    Regi xx

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Én személy szerint imádok olvasni és most elég sok időm lesz, úgyhogy egy jó könyv ajánlónak nagyon örülnék.:) Ha lehet, akkor inkább romantikusat.
    Előre is köszönöm, ha szánsz rá időt és megcsinálod. Ha nem, az sem baj.:)
    Bliss W. xx

    VálaszTörlés
  7. Szia:) és a textúráknak nagyon örülnék:))

    VálaszTörlés