Mit hozzak?

Sziasztok!

Mivel szerencsésen hazaértem Harkányból, és rögtön a blogon kezdett pörögni az agyam, gondoltam felteszem a kérdést, mit hozzak nektek?! Írjátok le megjegyzésben, ugyanis szeretnék a segítségetekre lenni. Képek, giffek, idézetek, pngk, brushok, hátterek. Bármi, amit csak szeretnétek!
Azon filóztam, mi lenne, ha ezentúl az interjúk mellett írnék blogajánlót is? Természetesen ide is lehet beküldeni tehetséges bloggerinák blogjait. Persze, blogajánlót csak arról írok, ami nekem is tetszik.:)
Szóval komiba, chaten írjatok,  bármi kell.:) 

U.I.: Novellaverseny továbbra is zajlik!


L.T.P.~

12 megjegyzés:

  1. sziaa :) írnál erről a blogról ajánlót?Én imádomm a blogot :D*-*http://liampaynefanficitions.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szia
    Tudsz ilyen "érvágos" és bulis giffeket hozni ?

    VálaszTörlés
  3. Drága L.T.P ! :)
    Majd írok facen és mesélhetnél Harkányról, de azelőtt itt kérnélek meg, hogy újdonsült blogomról légy oly kedves és blog ajánlót írni. :)
    http://voicebyzsuu.blogspot.hu

    Xoxo, Zsuu

    VálaszTörlés
  4. Szia:)
    Tudnál hozni szövegdobozokat kóddal együtt? Köszi xxElsa

    VálaszTörlés
  5. szia L.T.P.~!Csak kérdezem miért törölted le a Little Horant és a többi blogot...csak annyra szerettem őket. ?? :$$$ puszi Lili:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Egyszerűen szerettem volna már kitörni a Little Horanból, az egész rettentően gyerekes, és össze-vissza volt:) Nagyon sajnálom, hogy így ért véget. De tudom ajánlani a jobb oldalon a modulsávban megtalálható többi blogomat! :)

      Törlés
    2. értem...egyébként nagyon szeretem a blogjaid,itt volt pl.:a Little Horan az egész történeted nagyon tetszett,szinte minden részben volt valami vicces! :) egyszóval imádom a blogjaid!csak így tovább! :D

      Törlés