Giffek 01. [Buli, "érvágós".]

Sziasztok!
Névtelen kért érvágós, bulis giffeket, összeszedtem párat, remélem, hogy jók lesznek!:)

Bulis:






lol, ezt muszáj volt:D:D















"Érvágós": 
Remélem, tényleg nagyon kellettek, mert ha nem kitör a harmadik világháború, ugyanis majdnem elájultam, miközben kerestem. Nem bírom a vért._. 









Sajnálom, én menten elájulok, de ha beírod a google-ba, vagy tumblr-ra, hogy self harm, akkor kiad ilyeneket. Remélem nem az érvágást akarod gyakorolni. 

L.T.P.~


4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Tudsz hozni olyan gif-et, amikben gúnyolják, sértegetik, megbántanak egy lányt? Mint a középiskolában a nagymenők. Meg ilyen mini szoknyás lányokat. Vagyis olyan kurvás gif-et, ez is olyan, mint egy középiskolában a menő lányok. Remélem érted!
    Köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm! :) tudod, a blogomhoz kéne, de én nem igen találtam..remélem te sikerrel jársz! :)

    VálaszTörlés