Kritika: cup of tea fic


Sziasztok! Először kezdeném azzal, hogy eddig azért nem igazán hoztam semmit, mert figyeltem a többiek munkásságát, stb. Az iskola az idei évemben elég húzós, szóval sajnálom, hogy csak hétvégenként tudom hozni a kritikákat (nyolcadik osztályos vagyok).
De nem is húznám tovább a szót. ELSŐŐ KRITIKÁÁÁM.

http://cupofteafic.blogspot.hu/
KINÉZET: 
Nekem a kinézet tetszik is, de nem is. A html kód eléggé szép, de vannak benne apró hibák, amik számomra teljesen elrontják az összhatást. Kezdeném azzal, hogy a bal oldalon található kép, szerintem (!) egyáltalán nem megy a virágokhoz. Nekem ez eléggé szembetűnő volt. a szürke, és a zöldeskék szín szép a "menünél", de ez is csak egy hátrány, mivel a kis kép bal oldalon (amit nem tudok igazán minek nevezni) barna, fekete, fehér. Szerintem két szép színárnyalattal teljesen meg tudnád csinálni a blogod designjét.
Ami még nem tetszik, amikor ránézek a blogra, hogy a cím eleje amikor görgetem lefele nem látszik. Bár csak egy betűről van szó, akkor is zavaró. 

BEJEGYZÉSEK:
Nem találkoztam még ilyen jellegű bloggal, amiben az "író" a saját gondolataid írja le, és ezt követik is. Először, mikor rámentem a blogodra azt hittem, hogy ez a tumblrön keresztül van elkészítve, de nem. Tetszik amiket leírsz, de erről nem tudok sajnos bővebb kritikát írni, mivel azt posztolod, ami a te véleményed, ebbe pedig én nem fogok belekötni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése