Kritika.-Az álmok néha valóra válnak.

Az álmok néha valóra válnak.
http://almoknehavaloravalnak.blogspot.hu/

Kinézet.
Elmegy.Egy fejléc jól jönne szerintem , csinálj egyet , vagy csináltass valakivel.Tudod már vannak olyan oldalak is ahol fejléceket gyártanak.:)
Akkor valami egységes háttért is választhatnál a fejlécedhez.Egyszóval változtass a külsőn.

Maga a sztori.

Nekem tetszik.Az elején kicsit fura volt , de aztán jobban beleolvastam , és kezdett megtetszeni.
Mondjuk a neveket kicsit furcsállom benne , de oké.
Még annyi , hogy ez elé -- > - párbeszédnél nem kell pont.
Így helyes például:

- Liam elment a boltba - válaszolt vigyorogva Harry.

Remélem , hogy érthetően magyaráztam el.
További jó blogírást!:)

xx Lizi.

2 megjegyzés:

  1. Először is köszönöm a kritikát. A fejlécre már gondoltam és tudom, hogy kell csak még nem rendeltem, de fogok. :)
    A párbeszédek azért vannak így, mert engem különben zavarna.
    U. i.: Ha gondolod kövesd folyamatosan a továbbiakban a blogom. :D

    VálaszTörlés
  2. Szijja szeretném én is elolvasni de nem engedi ameddig nincsen meghívom. Tudnál nekem küldeni egyet??? előre is köszi :D

    VálaszTörlés