Kritika - Happily until

Happily until...

Kinézet:
A fejléc számomra furcsa. Nem rossz, csak furcsa. BNem tudom hová tenni az a szakadást ott középen. Az egész üres kicsit. Úgy néz ki az a "kör" ott a mozgóképekkel, mintha csak rá lenne dobva. Jó ötlet, csak a hátteret jobban ki kellett volna tölteni, akkor még szebb látványt keltene az egész.
A felirat nem illik szerintem a bloghoz.
A mopdulsávval nincs problémám, szép, és rendezett. A bejegyzések betűszíne jó, mindössze annyit javítanék rajta, hogy sorkizárttal írnám őket.
Oldalaknál javítsd ki a "díjakat" egy "j"-re.

Történet:
Prológus, nos kezdjünk bele. Nos, az eleje tetszik, egész érdekes történetnek bizonyul. 
1
- Cselédekre van szükségünk, ő pont megfelel egynek! – szorította meg a kezem.
- Ha ennyire akarod, maradhat… – adta meg magát az apja.
Ennyi? Sem kérdés? Sem ítélkezés? Semmi? Hallgat egy kislányra? És ha ez az idegen egy láncfűrészes gyilkos? Én megbizonyosodnék róla azért, hogy a kisfiú, akit beengedek a házmba nem akar-e meglopni, stb.
2. 
- Za, Zavarba hoz, kisasszony! – dadogtam. 
Érdekesen írtad le ezt a bizonyos dadogást. Azt könyvekben általában így látom :
- Za-zavarba hoz, kisasszony - dadogtam. De aztán ki tudja.
3.
Fogalmam sem volt, hogyhogy kell bekötni.
"Hogyhogy" --> ez így nem illik a szövegbe. Nem lehet ilyenkor egybe írni, mert értelmetlen lesz tőle a mondat. Vagy kötőjellel írd, vagy vesszővel, szerintem, mert ha így egybe hagyod, akkor értelmetlen lesz tőle a szöveged.

Furán pillantottam a kislányra. Nem tudom, de valahogy túl komoly ez a gondolkodás egy tíz éves kisfiútól. Ráadásul kislánynak nevezi a nála 2 évvel fiatalabb gyereket. Nem tudom, valahogy ez nekem nem áll össze.

Azóta viszont kilenc év telt el. Sok minden történt az évek leforgása alatt. Én megerősödtem, ő pedig gyönyörűbb lett, mint valaha és már tudom, mi is az a szeretet…
Emiatt a mondat miatt csalódott lettem, ugyanis ezt elég lett volna a következő részre hagyni. Ez így ahogy leírtad,  - néhol szóismétléssel a mondatokat(!) - szuper lett volna, mert az ötlet valami fergeteges, de komolyan! Nagyon egyedi. Eddig nem olvastam még ilyet.

Első, illetve második fejet jó lett, kimondottan tetszenek, leszámítva a ritkábban, de mégis előforduló helyesírási/elírási hibákat.
Igazából így 2 fejezet + prológus olvasása után nem sok mindent tudok mondani a blogról.
Azt ajánlom, hogyha több rész felkerül, akkor kérj ismét kritikát.

További jó blogolást,
xx LTP


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése