#Kritika 20 That heart you caught ... waiting for you

Sziasztok, mint látjátok éjjeli bagoly vagyok és hoztam nektek egy kritikát:) Illetve, akinek bármi kérdése lenne hozzám felteheti ask.fm-en úgy is, jön oda elég dolog... eggyel több vagy kevesebb, márt nem számít.


KINÉZET

Fejléc: Nem találok szavakat. Nekem nagyon tetszik, hiszen mindig is imádtam IR munkáit. Remekül eltalálta a színeket és minden tökéletesen passzol egymáshoz.

Sablon és háttér: Eleinte picit nagynak véltem a blog méretét, de ha összességében nézzük jól mutat. A sablon remek, a háttér is jól lett kiválasztva. Passzol a fejléc illetve a blog színvilágához szóval nem is rizsáznék többet.

Lapok és modulsáv: Igazából nekem nem nagyon szokott tetszeni, ha a lapok a fejléc alatt helyezkednek el, de ez esetben megnyert. Csak a fontosabb dolgok vannak kint, mégis remekül lett elrendezve és még az ízlésesség határain belül maradtál. A modulsávba, annyiba kötnék bele, hogy be kellene állítani a szöveget sorkizártra, hiszen úgy sokkal jobban mutat... Illetve azt a kékes színű képet le kellene cserélni, mert nem nagyon passzol a színvilágba. Ezen kívül minden rendben van. 

Színek, méretek és effektek: A színekkel nincs baj. Remek összhangban vannak egymással és ez tetszik. A mérettel sincs különösebben, talán a modulok címét venném kicsit nagyobbra, de ha így marad is jól mutat. Effekteket nem nagyon találtam, de igazából ehhez a külsőhöz nem nagyon van rá szükség, hiszen így is tökéletes. 

TÖRTÉNET

Trailer: -

Alap: Igazából nekem tetszik, de nem fogott meg ( és ezt ne magadra vedd, csak immunis vagyok a sportos blogokra) ennek ellenére, örömmel olvastam el a meglevő 10 fejezetet. Igazából a fantázia, egyediség megvan benne és még le is köti az olvasók figyelmét, szóval semmi kritizálni valóm nincs. 

Fogalmazás: A fogalmazásodban az tetszik nagyon, hogy sok leíró és elmélkedő részt tartalmaz. Én köztudottan oda vagyok az ilyen történetekért, hiszen egy párbeszéddel nem lehet olyan könnyen és érthetően kifejezni az érzelmeket, mint egy jó leírással. Igazából csak a részek hosszúságába tudnék belekötni. Nem vészesen rövidek, de legalább egy fél oldallal ( word-ben ) lehetnének hosszabbak. 

Helyesírás és ismétlés: A helyesírással nem sok probléma akadt, sőt meg megmerem kockáztatni, hogy nem találtam. Ám, az elgépeléssel és kisebb figyelmetlenségek már felkeltették a figyelmem. Elég sok helyen hagysz le betűket, s végül is ez nem gond, mert mindenkivel megeshet és egyszeri (akár kétszeri, ha szükséges ) átolvasással máris javítható. Az ismétlés őszintén szólva nekem nem tűnt fel, szóval nem is ragoznám tovább a szót. 
További sok siker! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése