Little Horan ~ Chapter 19.


Sziasztok! Megjött a friss fejezet! Azt vettem észre, hogy többen olvassák a blogot, mint ahányan megjegyzést hagynak, s tetszik/ elolvastamot nyomnak a végén! Ezen nem tudnánk változtatni!? Mi lenne, ha ennél a fejezetnél, mindenki megmutatná magát?:D Esetleg, mi lenne, ha írnátok egy komit? Mondjuk, ma azt írjátok le, hogy mi volt a kedvenc részetek a fejezetben, nevettetek, sírtatok, nem tetszett, stb:)



19.fejezet.


-Anyu ez nem az aminek látszik - próbálta kimagyarázni Berti - Tudod én el akartam mondani.
- No, de kislányom, tudod te még kicsit fiatal vagy a fiúzáshoz.
- 15 éves vagyok! - fonta karba mellkasán karjait Berti - És, amúgy, nem én vagyok az egyetlen, akinek 15 évesen pasija van - Ekkor rám és Hannára nézett.
- Ti is? - döbbent le Erica - Hanna,Lizzie? Várjatok kitalálom, Lizzie Liammel melegedett össze az utóbbi időben, Hanna pedig Niallel?!
- Erica, te isten vagy - tapsolt önfeledten Louis - Nekem miért nem megy ilyen jól?
- Köszönöm Louis,  tudod nekem volt idő kiismerni a csajokat.
- Ezzel azt akarod mondani hogy én nem ismerem őket eléggé? - vont le hamis következtetést Louis.
- Istenem Louis könyörgöm, ne csináld ezt, nem így értettem te is tudod jól.De ti lányok, édesanyátok tud erről?
- Anyu tudja Liamet és Niallnek Hannát is - közöltem, majd elmosolyodtam.
- Igen? - csodálkozott Erica - Akkor úgy néz ki hogy csak az én kis Bertikém titkolgatta a barátját a tulajdon édesanyja előtt.
- Anyu mondom, hogy el akartam mondani - védekezett Roberta.
- Késő kincsem, késő - válaszolt édesanyja.
- Kérlek anyu, fogadd el, és bocsásd meg nekem hogy nem mondtam el! - könyörgött Berti.
- Tudod mit ?- vett fel Erica arca egy mosolyt - Most az egyszer, de tényleg csak most, megbocsájtom, hogy nem mondtad el, de csak akkor ha megígéred hogy máskor elmeséled bármi is van bárkivel - kötötte lánya lelkére.
-Igen, megígérem először te fogod megtudni - Erre a válaszra Hannával közösen köhögni kezdtünk.
-Oh, persze természetesen Lizzie-ék után - kacsintott Berti.
-Így már más - mondtam.
Miután ezt a beszélgetést is sikeresen letudtuk mindenki hazamenet.Hanna is a saját lakásukba, és mi is.

Roberta meg otthon maradt Harryvel mert Erica szerette volna megismerni lánya barátját.
Abban a 3 percben mikor hazafelé ballagtunk Louis, Liam, Zayn és Niall énekeltek nekem.
Valami ír népdalt.
Igaz hogy én is ír vagyok, de nem ismerem. Lehet, hogy ismernem kéne, de nem ismerem.
Csak az a kérdés hogy ők ezt honnan tudják?! Mármint, itt Liamre, Zaynre és Louisra gondolok.
Mivel az természetes, hogy Niall tud ír népdalokat, de hogy a többiek..
Otthon Niall eljárt egy ír nép táncot amihez én is csatlakoztam a többiek meg csak nevettek,apu is csak nézett hogy mi a fészkes francot csinálunk.
- Gyerekek, jó hogy nem tartotok tánc verseny- nevetett apu ránk nézve.
- Apu, ez egy remek ötlet, így is előttünk még a délután - lelkesedett Niall.
- Előttünk a délután? - kérdezett vissza Liam - Este 5 óra van.
- Probléma? - Niall - Akkor is tarthatunk tánc versenyt nem kell feltétlenül ír nép táncnak lennie csak tánc legyen.Kettes csapatokat alkotunk és így megcsináljuk.
- Jó - válaszoltam -Én Louissal leszek egy csapatban! - kaptam el a srác kezét, mire Ő érdekesen nézett rám.
- Miért nem velem? - lett csalódott Liam hangja, s lerogyott a kanapéra.
- Láttalak már táncolni - nevettem .
- Köszi..
- Jó akkor én leszek Zaynnel - Niall
- És én?-kérdezte szomorúan Liam.
- Te leszel a zsűri, apu mellett !
Ez volt a végszó.
Én Louissal lementem a garázsba, és ott találtunk ki egy koreográfiát.
A végére végül is egész jó lett.Mondjuk Louis ötlete a dupla szaltóról és a tripla szaltó spárgába érkezésről nem valósult meg.
- De Lizzie..tudom hogy tudod a spárgát.Csináld már meg.
- Louis 5 éve nem spárgáztam, fel tudod te ezt fogni hogy mennyi idő ezt kilazítani?
- De ahj, ne hazudj már nekem én tudom hogy tudod.
- Könyörgöm Louis! Most komolyan mutassam meg,hogy nem tudok? Komolyan azt akarod, hogy szétszakadjak? - dramatizáltam túl a dolgot, mire Lou felsóhajtott.

-Engem nem hatsz meg a kiskutya szemekkel - mondta közönyösen - Na mutassad, és nem hinném hogy szét fogsz szakadni.
Én engedelmeskedtem. Elég érdekes volt, elkezdtem lefelé csúszni a földön de fél úton elakadtam, és oldalra borultam. Louis, majd megszakadt a nevetéstől.
- Mondtam, hogy nem tudok - nevettem el magamat én is.

- Készen vagytok? - jött a hang fentről.
- Nem!! - kiáltottam vissza.

Körülbelül egy olyan fél órát vacakoltunk még, mire sikerült egy épkézláb koreográfiával előrukkolni.Louis olyat táncolt benne, hogy az csak na.Felmentünk a nappaliba apu és Liam már a fotelben ült.
Úgy döntöttünk, hogy én és Louis kezdjük a versenyt.Szerencsésen rontás nélkül előadtuk koreográfiánkat.
Utánunk Zayn és Niall is előadták produkciójukat.Niall a végén járt egy kis ír táncot is.Apu és Liam tanácskoztak egy negyed órát, hogy ki is volt a jobb.









- Nos -kezdett bele apu - Megvannak az eredmények !
- Úr isten, ne beszélj már így -emelte maga elé kezeit Louis  - Tiszta x-factor fílingje van így a dolognak.
- Rám törnek a régi emlékek - Zayn szívére emelte a kezét, s színpadiasan felsóhajtott.

- Uh, annyira jó visszaemlékezni milyen ízletes marha pörköltöt ettem én ott, és a tárkonyos csirke levesük hmmm...- álmodozott Niall csöndben.
- Ez mind gyönyörű, de nem térhetnénk vissza arra hogy ki nyert?
- Na szóval, és aki 2012-ben megnyerte a Horan ház tánc versenyét az nem más mint......... - emelte meg a hangját.
- Állj, állj, állj! - szólt közbe Liam, mire mindenki unotta szemet forgatott - Biztos tudni akarjátok?
- Tutkóka! - válaszolt Loui szellemesen - Na! Köpjed már!
- És a nyertes, nem más mint ......

9 megjegyzés:

  1. nagyon jóóó imádom amugy léccy akárki bárki benézne ide


    http://cms.mybrotherlouistomlinson.webnode.hu/

    ismerősöm blogja
    pusszii

    VálaszTörlés
  2. Wáá nagyon j lett :D Na vajon ki nyert? :DD

    Mondjuk Louis ötlete a dupla szaltóról és a tripla szaltó spárgába érkezésről nem valósult meg.-Komolyan azt gondolta hogy ez menne? Miért is nem csodálkozok...xDD

    VálaszTörlés
  3. Ki vancdi vagyok en is gyorsan uj reszt!!!! :D

    VálaszTörlés
  4. én is kíváncsi vagyok, hogy ki nyert meg persze a folytatásra is^^ :)

    VálaszTörlés
  5. - Uh, annyira jó visszaemlékezni milyen ízletes marha pörköltöt ettem én ott, és a tárkonyos csirke levesük hmmm...- álmodozott Niall csöndben... ki gondolta volna, hogy Niall ilyeneken gondolkodik xD <3
    Nagyon jó csak így tovább!! :))

    VálaszTörlés
  6. IMADOM!!
    UJ RESZT KEREK GYORSAN! <3

    VálaszTörlés
  7. Wááá,nagyon jó lett! Dupla és tripla szaltó...hát oké. :D Siess a kövivel!! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett siess a kövivel érdekel h ki nyerte meg..:DD

    VálaszTörlés
  9. haha, nagyon király lett :DD kedvenc részem úgy külön nincs de Niall tánca fergeteges xDDD siess a kövivel! :D

    VálaszTörlés